tOmi scheiderbauer

Austrian artist tOmi Scheiderbauer is currently living in a beach town on Italy’s eastern coast. Well, clearly that’s reason no.1 to be jealous of him! Reason no.2 … his knack for seeing special objects and moments in every day life… which he then photographs, crops into this fantastic shape, and labels in a poetic, and sometimes hilarious way. He does all of that in a beach town on Italy’s eastern coast. I mentioned that already, right? Sigh. Jealous.

THIS JUST IN! Look what tOmi did for me after he saw this post! I love it soooo much!






comments (6)

  1. Derek /// 10.19.2013 /// 12:51pm

    Wow! Id like to have your eyes.

  2. nike free hot punch coral /// 05.20.2014 /// 1:01pm

    cabl haben unter Wasser Au脽enbordeins盲tze trainiert und gelernt, Wie fella durch einem Roboterarm Nutzlasten an der Raumstation anbringt. Und cabl hatten sehr viel Unterricht in about family den verschieen Wissenschaften. Denn auch als der “modern Laborant, Der ich auf der ISS gewisserma脽en pile, Muss ich wissen, Worauf es bei family den Experimenten der Wissenschaftler ankommt,
    [url=http://www.jumboland.dk/nikefree-de.asp?p=3869]nike free hot punch coral[/url]

  3. http://www.statehouseinns.com/adidas-absolado-lz-hg-j---.html /// 05.21.2014 /// 7:31pm

    Little visibility plus shorter applications, just like using a Chihuahua, create most dogs much less understanding with winter.

  4. Longchamp Parisis H Messenger Bag /// 09.18.2014 /// 10:32pm

    Hello blogger. I like your blog about Tales from abroad » Weblog Archive » Rafting. I was wondering, i am planning to make a blog for myself. I want to use wordpress like you. Exactly where did you get your template? If you post your answer here below, i will read this in the next couple of day’s. Thanks bbw webcamsex

  5. http://www.leilighet-berlin.no/no/canada-goose-home.html /// 09.21.2014 /// 10:40am

    org private goose herren billig_jacke canada goose damen.

  6. Disount Nike Mercurial Vapor 8 AG /// 11.26.2014 /// 8:20pm

    Sudah berkahwin ke? Manusia memilik mimpi Ada yang mengejar dan mewujudkannya Ada yang mundur dan membuangnya Ada pula yang diam dan hanya menyimpannya sepanjang sisa hidupnya Dan aku hanya menjadi manusia yang terakhir itu.” Seorang pengawas lelaki menegurnya dengan muka serius. Minah Laksa. Dia mengucup Yasmin sepuas-puasnya. mengusik antara satu sama lain itulah rutin harian mereka yang tidak pernah berhenti bagaikan kisah hidup yang tidak ada penghujungnya.min nie wat bodoh plak aku panggil.aku sejuk arh.”-kepala lutut dh gigil nie “hello…yg sejuk tue kobukan akubuat apa aku nk naikkan suhu”-x leh manjakn sgt miss rusty nie “ikut ko arh…”-tgn min sibuk mngelap pingganaku melirik ke arah min dgn ekor matamiss rusty sibuk tue…pantas tgnku mencapai remote aircondbutang menaikkan suhu aku tekanfurh…harap2 min x perasan peng…………………. How lucky am i. Hahaha” George ketawa terbahak-bahakDarah aku naik memuncak laju Kepala aku seakan jadi ringan ‘Akal seperti sudah hilang arah panduan Perkataan ‘tasty’ dan ‘virgin’ dari mulut Garry seakan-akan bara yang memuntahkan lava untuk aku“Letakkan Allah di hati Wan InsyaAllah kat mana Wan ada Wan tetap akan jadi soleh”Kak SarahWajah Kak Sarah yang redup seakan jadi bayangan di mata Aku mencapai pisau yang aku simpan Menggila Berlari sekuat hati menuju ke arah George dengan satu jeritan panjangYang aku ingatAku hanya nampak senyuman George Dan hulu senapang yang kian membesar di matakuSebelum segala-galanya menjadi gelap****Langit gelap“Abang sampai bila kita akan macam ni ya” Tanya Karim adikku Dalam pelatnya yang masih berusia 8 tahun Mengesat peluh dalam terik yang membahang panasnyaDia meneliti di celah-celah runtuhan rumah kami Mencari-cari jika seandainya masih ada barang yang digunakanAku duduk Mengikat barang-barang ke dalam kain pelikat yang akan kami bawa Berdiri merenung langit MalaysiaLapangSudah tiada lagi bangunan pencakar langit yang dimegahkan Sudah tiada lagi keagungan yang dibangga-banggakanRumah kami bukan rumah kami lagi Tempat kami bukan tempat kami lagi Negara kami kami dibuang darinya“Tak ada orang yang nak selamatkan kita ke bang Tak ada orang yang nak datang bantu kita ke Kan banyak orang Islam kat luar”Aku merenung dalam Dulu ketika kami selamat Semua leka Seronok dibuai mimpi manis Berpesta siang malam Seronok Halal haram ntah dicampak ke mana Bercampur segala Berleluasa semua Maksiat tak perlu dicari Buka mata sahaja sudah boleh nampak Tutup mata juga boleh dengar Judi apatah lagi sudah terang-terangan dihalalkan kerajaan ketika ituAdakah ini bala Allah untuk kami“Ntah lah dikNegara IslamHurm. Sewaktu aku berjalan menyorokkan diri di bandar.